sobota, 28 stycznia 2012

Pasta z awokado


Zimowe, mroźne poranki. Chybcikiem biegnę, prosto spod ciepłej kołdry, do pokrętła od ogrzewania i przekręcam je na maksa. Gorąca kawa budzi i rozgrzewa. Gubię wełniane skarpetki. W pośpiechu pakuję torbę. Za oknem powoli świta... 
Inaczej jest w sobotnie i niedzielne poranki. Można się w nie posnuć w piżamie - choćby i do południa:) Posiedzieć nad kawą dłużej niż zwykle. Można w końcu wyciągnąć blender i zrobić coś dobrego na śniadanie, nie martwiąc się, że obudzi się sąsiadów;)Wspominałam już chyba o mojej miłości do past do chleba;) Dziś przepis na szybciutką pastę z awokado. 


Składniki:

1 dojrzałe awokado
2 jajka
1-2 łyżki majonezu
natka pietruszki
sól, pieprz, czosnek

Obrane ze skórki i wypestkowane awokado ucieramy, razem z ugotowanymi na twardo jajkami, w blenderze. Dodajemy majonez, posiekaną natkę pietruszki i przyprawy.


Pastą smarujemy ulubione pieczywo. Podajemy z pomidorami, oliwkami, startym twardym serem lub orzechami.

Dobrego wieczoru:) A jutro leniwego  śniadania:)
Biedronka

7 komentarzy:

  1. Mmm ostatnio to moje smaki. Awokado!!!

    Jeśli mogę: Zapraszam do wzięcia udziału w badaniach magisterskich. Jeśli nie spełniacie warunków (18-30 rok życia, mieszkający z rodzicami), to może ktoś znajomy pasuje do badania? Dziękuję za wszelką pomoc! Będę wdzięczna za udostępnianie na swojej tablicy:). http://www.facebook.com/events/358503757495487/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiłam trzy piękne awokado. Być może skorzystam z przepisu, bo pięknie się prezentuje! :)

    Pasta jak pasta, ale pieczywo mnie ciekawi. Ni to chleb, ni to bułka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bułka:) Nie była ona wypieku własnego, ale bardzo smaczna:) Na zakwasie. Pozdrawiam ciepło!:)

      Usuń
  3. Nie mogłam przekonać się do awokado, ale taka pasta na pewno by mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awokado w gruncie rzeczy jest mdłe i nijakie w smaku. Ale w paście nabiera charakteru:)
      Pozdrawiam ciepło!:)

      Usuń
  4. Uwielbiam pastę z avocado, jednkak zamiast majonezu używam jogurtu naturalnego..jest lżejsza:)

    OdpowiedzUsuń